петак, 7. јул 2017.

Slani kolac sa spanacem i kackavaljem

Jako ukusan mekan i specificnog ukusa
 Podseca na proju sa spanacem ali meni cak i ukusnije...


Pronadjeno na Coolinarki  U prvobitnom receptu stoji feta sir a ja sam samo stavila kackavalj i jako mi se svidelo bas zbog toga......

Potrebno je:


200 grama prokuvangsitno seckanog i ocedjenog spanaca
200 grama rendanog kackavala
180 gr brasna
100 ml mleka
3 veca  jaja
6 kasika maslinovog ulja
1 prasak za pecivo
soli





Skuvati spanac U mom slucaju sam koristila smrznuti sitno seckani spanac koji sam predhodno malo skuvala par minutada bi se otopio Procediti i ostaviti da se hladi
Mikserom umutiti jaja i soli i polako dodati mleko
Pomesati brasno i prasak za pecivo i dodati u tu smesu od jaja Mesajuci celo vreme da se sve to izjednaci i dobije glatka masa
Dodati uljedodati spanac
Promesati i izjednaciti spatulom sve
 Onda dodajte rendani sir




Kalup ( ne mnogo veliki mozda 20 x 20 ) Moze i okrugla tepsija manja  a mozete duplirati meru za vecu
 Probajte sami pa ako vam se svidi mera se uvek moze duplirati,
 Obloziti pek papirom i saspite tu masu u kalup
,
Peci na 180 stepeni 45 do 50  minuta
Ohladiti i servirati
 Moze se jesti uz neko kuvano jelo a mozete ga jesti uz jogurt za veceru
Ja sam moje posolila malo vise i bilo je odlicno ....ali sir je isto slan pa uradite kako vam odgovara po vasem ukusu Ali se necete pokajati .
Nesto sto cu svrstati u recepte koji ce se koristiti
Na primer projaru sa sirom i spanacem pravim cesto tako da ce i ovo biti jedna alternativa koja ce se naci na mom stolu malo cesce...






Нема коментара:

Постави коментар