среда, 12. јул 2017.

Cufte u sosu i masna pogaca i jos po nesto


Evo dole kompletne ideje za nedeljni ili subotnji rucak da ne morate mnogo da razmisljate sta cete spremati
 Mnogo puta mi je teze smisliti sta cu spremati nego spremiti I svakog meseca kazem sebi da cu napraviti meny za nedelju dana unapred da znam sta cu spremati i verovatno je mnogo lakse ako covek ima neki plan ali ja sam kao dete sto se tice hrane i slatkisa Ne volim da planiram jer mi se mnogo puta ne jede bas ono sto imam ...hocu nesto drugo a to nije ni malo ekonomicno  a i moj sin je potpuno isti Samo je moj muz " normalan " sto se hrane tice u kuci
Ali sve jedno evo vama nekih od predloga ...


Cufte domace napravljene po vasem ukusu i isprzene

Sos napravljen od pecuraka isprzenih na puteru i malo brasna i puno pavlake
 Zatim vec pecene cufte spustite u taj sos od pavlake  i zacinite po ukusu i rucak gotov
Mozete skuvati raviole punjene sirom ili mesom uz to
 a mozete i obicnu testeninu
Moze kuvani krompir i napravljeni pire uz to


Za nesto slatko na brzinu predlazem lisnato testo koje obicno imamao u zamrzivacu gotovo i koje samo mozete napuniti nekim dzemom ili euro kremom




Cufte napravite po vasoj zelji.
 Ja uvek koristim doduse pilece ili junece / telece mleveno ( da bi svi u familiji mogli da jedemo kad smo na okupu) i dodajte sta zelite  unutra po vasoj zelji ili sta vec imate obicaj da koristite,

Isprzite ih na ulju ili puteru kratko i onda izvucite i u toj masnoci isprzite pecurke


Zatim ako vam ta masnoca nije mnogo izgorela mozete u njoj napraviti sos  Ako mislite da jeste onda uzmite novog margarina za pravljenje sosa. 
 
Na margainu  uprzite kasiku brasna dodajte kasiku soje  malo belog luka ispresanog  i nalijte 4 do 5 decilitara slatke pavlake .Dodajte zacine koje volite ali ako stavite soju ona isto ima svoj ukus pa mozda nece trebati vise soli  To cete sami odluciti
Sad kada sos prokuva 3 do 4 minuta spustite cufte i pecurke u to..


 Cufte se brzo prave pa cak mozete ih napraviti i kad se vratite sa posla radnim danom za kasni rucak....
Mi obicno "rucamo"  oko 5 kad se svi okupimo sa posla

Ako nemate testenine kod kuce onda moze i kuvani krompir  ..Naravno ima mnogo nasih ljudi koji nisu zadovoljni samo sa kuvanim krompirom kao prilogom pored cufti nego mora i hleba
Dole cete naci recept za masni hleb/ pogacu ako se odlucite za to



 Testenina punjena mesom
Ovo na slici je testenina punjena mesom koja je domaca i koju mi je moja komsinica Svetlana iz Jermenije dala da probam a sama je pravila i mogu vam reci da je ukus  odlican.Ovo je vec nesto sto ja ne bi imala zivaca da pravim a da pri tom sve bude isto ....nema sanse


Zamesite pogacu po vasem receptu  i ispecite obicnu vrucu pogacu uz to ili ako se odlucite za komplikovaniju varijantu evo vam recept za ovu masnu pogacu,
Pronadjeno na internetu i isprobano.....






700 grama brasna
300 do 350mml mleka
2 jaja
1dl ulja
20 grama svezeg kvasca
1 kasika soli
1 kasika secera


i za premazivanje

 400 grama feta sira  
200 grama maslaca



Zamesite srednje tvrdo testo od svih sastojaka ali bez maslaca i sira To ostaje za premazivanje
Mozete mutiti u masinii onda ce vam testo bito dobro izmeseno i
ostaviti najmanje pola sata da se testo udvostruci
Podelite nadoslo testo na 12 loptica 
Svaku razvucu na veliciu palacinke



Posto je dosta tesko prebaciti  u tepsiju vec slozenu pogacu kad je napravite  zato je bolje slagati odmah u nekoj tepsiji pomazscenoj na dnu i sa strane ili jos bolje staviti pek papir na jedan pleh od sporeta i tako slagati ..
A u stvari mozete i u obicnom plehu  kao ja samo je oblikujte  i napravite na pek papiru i onda sa njim prebacite na pleh od sporeta




Staviti prvu koru / palacinku na pleh sa pek papirom pa je premazite sa malo otopljenog margarina pa stavite izmrvljeni sir preko toga Zatim stavite  sledecu koru pa uradite isto  i ponavite isio sve do zadnje kore Zadnju koru ne premazivati ni sa cim
Rukom stisnite ili utabajte /razvucite jos koji santimetar  tu pitu da bude malo veca
Premazati je margarinom
Onda uzmete jedan noz i pitu / pogacu zasecite  kao dole na slici na 12 delova Ali nemojte je skroz iseci nego samo zaseci da se oznace parcici

U prvobitnom receptu ne stoji koliko dugo se ceka da naraste pre pecenja Pa sam ja tako sacekala samo nekih 15 minuta dok sam zagrejala rernu.
Pogacu peci na 225 stepeni  10 minuta a zatim smanjiti rernu na 175C i peci jos 25 do 30 minuta Zatim izvucite pogacu i premazite je umucenim zumancetom i vratite jos 5 do 6 minuta da dobije lepu boju.

To su bili neki predlozi za jednodnevni meni koji sam ja imala skoro
Prijatno!























A kad vec mesite pogacu  mozete umesiti nesto lagano  da se zasladite posle rucka Ja sam se odlucila za vec gotovo lisnato testo koje uvek imam u zamrzivacu i punim po potrebi cime hocu
.Pretezno je to sa sirom ali sad u zadnje vreme zna da bude i euro krem ili neki dzem koji volimo



 Lisnato testo kupljeno napunjeno po zelji...
.U paketu ima 10 plocica ja obicno napravim dva paketa i mirna sam dva dana.





Нема коментара:

Постави коментар