недеља, 20. септембар 2015.

Seherzada / torta sa turskim keksom


Ovu tortu svi u kuci volimo da jedemo jer je kremasta, mekana a i lako se pravi to je najbitnije . Prednost je u tome sto se ne pece a moze da se pravi  velicine koliko hocete i zelite u tom momentu. Jedino sto nema keksa svuda da se kupi . Ja meni uvek donosim  iz Srbije kada se vracam sa odmora i kupim toliko da imam da pravim bar 3 do 4 puta godisnje.
Ovog puta sam je pravila cerki za rodjendan i bila je manja sa 20 kekica u jednom redu a bilo je 3 reda .
Vi cete dobiti recept originalni malo veci jer sa vremenom sami ocenite koliko cete napraviti fila ako hocete manju tortu



600 grama turskog keksa
6 pudinga od vanili ili od karamele ( ja rado koristim karamel kada ga nadjem)
1,5 litra  mleka
10 kasika secera
150 grama secera u prahu
250 grama neslanog putera
500 grama slaga
5 decilitara kisele vode
Gore navedeni sastojci idu unutra u tortu. 
Plus slag za dekoraciju po zelji koliko puno hocete isto se muti sa kiselom vodom

Skuvajte 6 pudinga u 1,5 litru mleka ( sa 10 kasika secera) i prohladite. pazeci da se ne zgrudva i stvori korica odozgo ( treba mesati celo vreme dok se hladi)

Umutiti 250 grama neslanog putera sa 150 grama prah secera i to sjediniti postepeno muteci  sa prohladjenim pudingom.
Poredjati keks na posluzaoniku
Umutite slag sa kiselom vodom


Umuceni slag i umuceni krem

Redjati red keksa pa krem pa slag preko toga pa keks...krem ..slag keks
Ja sam tako 3 puta
Ako vam ostane slaga vi ga upotrebite za spaklanje i ukrasavanje torte
Ako ne onda dodatno umutite novi slag

Ovog puta sam bila u skripcu sa vremenom zbog posla i obaveza pa nije bilo nekih specijalnih dekoracija ...sto jednostavnije  to brze ali ukus je bio odlican za nas koji volimo to ne znaci da ce svima da se svidi
Posto moja deca i jedno i drugo imaju alergiju na orahe i lesnike  moje torte su bez toga i vrlo jednostavne da bi oni mogli da jedu i samo ponekad napravim nesto sa orasima kad znam da ima nesto drugo za njih....

Ovako izgleda paket keksa ....za one koji neznaju kako izgleda


Нема коментара:

Постави коментар