четвртак, 2. април 2015.

Posne galete sa susamom

Evo jos nesto sto mozete iskoristiti  u dane posta .Galete sa susamom pravim vec godinama za posnu slavu , a preko leta ih cesto grickamo navece uz hladno pivo jer su slane i odlicne .
 Zadnjih nekoliko puta sam ih pravila sa suncokretovim semenkama i bundevinim semenkama isto i budu odlicne ( naravno ko voli)
Verovatno dosta njih pravi to i ima mozda neki drugi recept ili isti kao moj ali evo mog recepta koji sam dobila od moje zaove.
Potrebno je.
800 grama brasna 

3 soljice za crnu kafu (male) ulja,
 350 grama piva, malo soli po zelji,
 1prasak za pecivo,
100 grama susama proprzenog ( ja stavim malo i suncokretovih semenki nije obavezno ali mi volimo) 

Sve to izjednaciti i praviti loptice kao na slici i peci u zagrejanom kalupu za vofle ili galete.....prijatno Ako stavljate jos semenki onda povecajte malo tecniost , malo vise piva..... 





3 коментара:

  1. veliki pozdrav Jadranka,jako zanimljive recepte sam vidjela na tvojoj stranici

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti draga moja sto me pratis i sto si pronasla nesto i za svoj ukus Trudim se onako amaterski kad mi vreme dozvoli da posaljem nesto i uslikam mada ne tako cesto ali se trudim Hvala ti na lepim recima Pozdrav iz Malmea od mene

    ОдговориИзбриши